MODNA DZIEWIĘTNASTKA

11.09.2013

 

W jednym z lokali 19. Dzielnicy odbyła się sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej dla marki DROCHLIŃSKA.

 

Premierowa kolekcja „Paper Plans” Oliwii Drochlińskiej utrzymana jest w stylu futurystycznego minimalizmu z naciskiem na formę i krój. Dynamiczne linie i radykalne cięcia podkreślają mechanizm i ruchy użytkownika. Inspiracją przy tworzeniu kolekcji była japońska sztuka składania papieru; kolor bieli oraz faktura potęgują wrażenie zginania materiału jak kartki papieru.

 

Marka DROCHLIŃSKA została stworzona dla kobiet, które nie podążają za zmiennymi trendami, lecz same je kreują.

 

Modelka Oliwia (WonderModels) była fotografowana przez Oktawiana Górnika (Oktawian Górnik Fashion Photography), a o backstage zadbał Marcos Rodriguez Velo. Makijaże wykonało Studio Makami Katarzyny Szkop, a fryzury to dzieło Witolda Czerwińskiego z Fly Cut Design. Produkcję i organizację całości wydarzenia przygotowała Fabryka Stylu.

 

fot. Oktawian Górnik

 

Strona główna